Dzisiaj skonfigurujemy nowy folder publiczny, w którym będą się odkładały wszystkie maile wysyłane na odpowiedni adres.
Przypuśćmy, ze mamy skonfigurowaną domenę askomputer.pl, w której został skonfigurowany system Windows Exchange 2010.
 
Chcemy stworzyć adres archiwum@askomputer.pl. Chcemy też, aby po wysłaniu na ten adres, mail trafiał do folderu publicznego. Bardzo łatwo można to zrobić.
1)Wchodzimy w Exchange Management Console do zakładki Toolbox, a następnie klikamy „Public Folder Management Console”.
2)W naszych folderach publicznych tworzymy nowy folder.
3) Wpisujemy mu nazwę ” archiwum” i klikamy „New”.
4) Po utworzeniu folderu, klikamy na niego prawym klawiszem myszy i wybieramy opcję „Mail Enable”.
5) I to właściwie wszystko. Teraz możemy wejść we właściwości folderu. Na zakładce „E-Mail Addresses” zobaczymy, ze został utworzony mail o nazwie  archiwum@askomputer.pl
Teraz wysyłając maila na ten adres, wiadomość będzie się odkładała w folderze publicznym.

Zachęcam do odwiedzenia moich profili w mediach społecznościowych, byś mógł być na bieżąco:


instagram_askomputer
instagram_askomputer pinterest_1475538227_280 social_facebook_box_blue pobrany plik Arkadiusz_Siczek_linkedin Arkadiusz Siczek Usługi informatyczne WBT