Dziś będzie ponownie o monitoringu, jednak o trochę innym. Jedną ze świadczonych przez nas usług jest instalacja monitoringu wizyjnego. Z tego względu, że w ostatnim czasie mamy coraz częściej powtarzające się zapytania od klientów o tego typu usługi to postanowiłem opisać rozwiązania dosyć często powtarzających się problemów z obsługą kamer.

Do rzeczy.

Jednym z częstych problemów przy podglądaniu monitoringu wizyjnego jest problem z opóźnieniem obrazu oraz „rwącym” dźwiękiem. Problem jest związany z przepustowością oraz szybkością łącza internetowego lub sieci lokalnej. Rozwiązanie jest proste. Wystarczy zmienić jakość odtwarzanego obrazu oraz dźwięku. Logujemy się do naszego systemu monitoringu z dowolnego komputera za pomocą oprogramowania Smart PSS.
W panelu głównym z zakładki „Ustawienia” klikamy na „Parametry”.

kamery1

Zaznaczamy konkretną kamerę oraz klikamy „Kodowanie”.

kamery2

W oknie, które się pojawi zmniejszamy ustawienia obrazu oraz dźwięku. Musicie się pobawić poniższymi ustawieniami i dostosować najlepsze. Przykładowo u jednego klienta najlepiej spisały się takie parametry:

kamery3

TO wszystko na dzisiaj. Zachęcam do odwiedzenia i polubienia naszej strony na Facebooku, by Wam nie uciekło nic interesującego.

 

Darmowe Warsztaty z Wirtualizacji

X